مرسی جوجوی گلم...

به نام اون که عاشقشم...

سلام. اول باید از جوجوی گلم تشکر کنم که با وجود تمام خستگیها و درگیریهاش اینجا رو واسم رو به راه کرد. مرسی گلم اینم فقط بخاطر جوجو:

بهانه ی همه ی شعرهای من تویی
همه بهانه های من با این شعر تقدیم تو باد . .

 

 

سرخ مثل عشق ...

 

 

گفته بودی شراب می خواهی، یادت هست؟

 

من آماده ام، بیا و بنوش ...

 

گفته بودم:

 

دوکلمه حرف حساب:

 

دوستت دارم ...

 

می گویم:

 

یک کلمه حرف حساب:

 

 

 

عـشـــق...

 

این عشق را دوست دارم، چون رنگی از خدا دارد .

 

تمام واژه ها یک کلام است از همان روز نخست،...

 

عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق است ...

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جوجو چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:54 ب.ظ

همه چیز جوجو توی مطمئن باش...

جوجو جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ب.ظ

می دونستی با خنده هات میشه زندگی کرد... پس زندگی رو ازم نگیر... میخوام زندگی کنم... دوستت دارم خووووووووووووب..

فکر نمی کنی منم حق زندگی کردن دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد