من مهربان ندارم، نامهربان من کو؟

به نام یگانه سنگ صبورم...

نه از خاکم، نه از بادم
نه در بندم، نه آزادم

نه آن لیلا ترین مجنون
نه شیرینم، نه فرهادم

نه از آتش، نه از سنگم
نه از رومم، نه از زنگم

فقط مثل تو غمگینم
فقط مثل تو دلتنگم

چه غمگینم، چه تنهایم
نه پنهانم، نه پیدایم

نه آرامی به شب دارم
نه امیدی به فردایم

چه امیدی، چه فردایی
چه پنهانی، چه پیدایی

اگر خوشحال، اگر غمگین
چه فرقی داره تنهایی؟؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام بانو
وبلاگتو خوندم .... این طور که بوش میاد خیلی عاشقی .....خیلی ....خوبه حداقل تو یکی رو داری که به پاش بمونی .....
من با این شعر خیلی حال میکنم خیلی قشنگه ....
موفق باشی عزیز و سر افراز

صونا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://hoveyat.blogsky.com

سلام؛
وبلاگ زیبائی داری؛امیدوارم سری به من بزنی، عزیز

جوجو یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

قربون عاشق شدنت بودنت همه چیزت بشم من...
خیلی مواظب خودت باش خیلی خیلی نگرانتم بخداااااااااا...
دوستارت جوجو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد